Po złożeniu zamówienia będzie przedstawiona data wysłania zamówienia z magazynu zenter.pl. Informacja ta, będzie również zamieszczona w mailu potwierdzającym rejestrację zamówienia, oraz w szczegółach zamówienia w historii zamówień.
Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze.
Czas realizacji zamówienia to czas upływający od złożenia zamówienia do jego wysłania z magazynu zenter.pl.
Dla zamówień opłacanych online (przelewem lub kartą kredytową) czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie dokonania zapłaty z dotpay.pl
Termin dostarczenia paczki do klienta = czas realizacji + czas dostawy (pocztą, kurierem).
Data wysłania zamówienia jest datą orientacyjną. zenter.pl stara się, żeby zamówienia były zrealizowane i wysłane jak najszybciej.
W przypadku zamówień zawierających więcej niż jeden produkt, przy określaniu daty realizacji, jest uwzględniony najdłuższy z czasów określających dostępność produktów.
Po wysłaniu zamówienia z magazynu lub po dostarczeniu do salonu jest wysyłany mail z informacją o statusie zamówienia. Status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.zenter.pl, w sekcji ‘Twoje konto’, w historii zamówienia.
Jeśli zamówiony produkt nie zostanie nam dostarczony w terminie określonym jako przewidywana data wysyłki, to wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu z prośbą o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania wobec zamówienia.
Klient może wyrazić zgodę na dłuższy okres realizacji zamówienia, podzielić je lub anulować.