Zadzwoń (15) 814 37 54

  • Mój koszyk

    Twoj koszyk jest pusty

    Nie masz produktów w koszyku.

Box label

W przypadku reklamacji należy pisemnie skontaktować się z firmą "FPHU ZENTER". Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku - faktura VAT.
Wymagany jest numer reklamacji, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie www.zenter.pl w zakładce Pomoc.


PROCEDURA ZWROTU TOWARU


Zwrot zakupionego produktu:
Wszystkim naszym klientom (nie dotyczy podmiotów gospodarczych) przysługuje prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży w związku z czym muszą być spełnione pewne wymogi prawne, aby odesłać produkt.


1. Towar nie może być używany (może być otworzony, wypróbowany, ale nie może być na nim żadnych śladów używania).
2. Należy posiadać oryginalne opakowanie, w którym był produkt.
3. W przesyłce zwrotnej muszą być wszystkie elementy, które zostały do Państwa wysłane (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany ich koszt zgodnie z cennikiem na stronie www.zenter.pl
4. Podstawą do uznania zwrotu jest umieszczenie w przesyłce oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Ważne: Jeżeli paczka przyszła Pocztą Polską, należy ją również zwrócić pocztą. Jeżeli paczka przyszła kurierem, a zwracana jest pocztą, zwracający ponosi za nią pełną odpowiedzialność. Uwaga! Paczka wysyłana jest na  koszt osoby zwracającej!

1. Jeżeli spełnione są w/w warunki zwrotu, można zapakować bezpiecznie otrzymaną przesyłkę.
2. W przesyłce należy umieść dowód zakupu i oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży.
3. Przesyłkę należy wysłać na adres firmy:

FPHU ZENTER
ul.Mickiewicza 47A/5
27-600 Sandomierz


5. W momencie odebrania przez nas Państwa paczki i potwierdzeniu spełnienia w/w warunków zwrotu, na podane konto bankowe przelejemy należność za zakupiony towar - zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki: od i do nas. Czas rozpatrzenia zwrotu do 14 dni roboczych.


Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem
Więcej informacji można znaleźć również w zakładce Regulamin.